226x93 pielęgniarki beznazwy logo 2014l

Wydanie nowego zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu

Wydanie nowego zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu
(w przypadku zagubienia, zniszczenia, kradzieży)

W razie utraty zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu (zagubienia, zniszczenia, kradzieży dokumentu), pielęgniarka/położna zobowiązana jest do bezzwłocznego zawiadomienia okręgowej rady, która wydała zaświadczenie. Rada, po przeprowadzeniu odpowiedniego postępowania, wydaje na podstawie złożonego wniosku nowe zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu.

Wypełniony wniosek wraz ze zdjęciem o wymiarach 4x5 cm należy złożyć w Biurze ŚIPiP.

Wniosek o wydanie nowego zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu (plik do pobrania)

Projekt NIPIP 3

 

beznazwy 226x93 pielęgniarki logo 2014l